יום שני, 20 בינואר 2020

מצבר שנפ

המצבר נגמר? יש מצברי שנפ


כולנו מכירים את זה, ירדנו לרכב על מנת לנסוע לעבודה או לאסוף את הילדים מחוג ו..בום האוטו לא מתניע.
ניסינו להתניע כמה פעמים אבל אין מנוס..וזה הזמן להודות המצבר הלך, צריך להחליף אותו וכמה שיותר מהר על מנת להמשיך בשגרת חיים תקינה.
אז איך בוחרים מצבר לרכב? איך יודעים מה הכי טוב ומתאים לרכב שלנו? וכמובן מה המחיר למצבר חדש שיתאים לרכב שלנו.
חשוב לנו לציין שלפעמים אם האוטו לא מניע זה לא אומר בהכרח שצריך להחליף מצבר, אלא יש רק למלא אותו מכיוון שהוא התרוקן. (למשל אם השארתם אורות דולקים ברכב) אנשי השירות של מצברי שנפ, יבצעו עבורכם בדיקה ללא עלות שתבדוק את המצבר נגמר או האם צריך רק להטעין אותו מחדש.

מצברי שנפ - מותאמים לכל רכב


לכל רכב מתאים סוג מצבר שונה, גודל שונה וקיבולת שונה. לכן לפני שאתם מבצעים רכישה של מצבר עליכם להתייעץ עם חשמלאי מוסמך או לפנות למוסך מורשה. באתר של מצברי שנפ תוכלו לקבל עזרה ראשונית בכך שתוכלו לראות איזה סוג מצבר מתאים לסוג רכב שלכם על ידי מילוי פרטיו של הרכב שלכם.
מצברי שנפ מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי, והם מיוצרים בטכנולוגיית סילבר קלציום אשר מבטיחה ביצועים טובים יותר. כל מצברי שנפ מיוצרים בתקנים המחמירים ביותר ובעלי תו תקן ישראלי. החברה שומרת על הקפדה של תקנות המשרד לאיכות הסביבה בסביבת הייצור במפעל ובכך תורמת לשמירה על איכות החיים של הציבור הרחב.

עם שירות מצבר עד הבית של שגריר - דואגים פחות


בשירות מצבר עד הבית של שגריר, אשר פועל עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, תוכלו לקבל את המצבר החדש בכל נקודה שתבחרו ובשעה שנוחה לכם.
מתקין מקצועי יגיע עד אליכם עם המצבר המתאים לרכב שלכם, ואתם תוכלו להישאר בבית ללא כל צורך לרוץ למוסך. בנוסף בשגריר תקבלו אחריות של עשרים וארבע חודשים על המצבר, כך שבכל תקלה או בעיה יהיה לכם למי לפנות ותקבלו שירות יעיל, מהיר ומקצועי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה