יום רביעי, 11 במרץ 2020

תיקוני פחחות וצבע לרכב – מתי זה כדאי?

תיקוני פחחות וצבע לרכב – מתי זה כדאי? 


אם גם אתם, כמו רוב האנשים, עושים שימוש יומיומי ברכב שלכם ולוקחים בחשבון שעם הזמן הוא כבר לא ייראה נפלא כמו ביום הראשון שבו קיבלתם אותו, ברור מדוע אתם לא רצים למוסך עם כל שריטה. זה טבעי שעם הזמן יהיו עליו עוד ועוד סימנים, בין אם זה כי לא ראיתם טוב כשנסעתם אחורה ובין אם זה בגלל כל תקלה אחרת. עם זאת, יש שני מצבים שבהם פשוט לא כדאי יהיה לוותר על תיקוני פחחות וצבע, והם:

רכב שעבר תאונה בהיקף כזה או אחר
רכב שרוצים למכור אותו בקרוב

פחחות רכב אחרי תאונה זה שירות חובה, בין אם מדובר על תאונה קשה במיוחד ובין אם מדובר על תאונה יחסית קלה. יש מקרים שבהם הדלתות ממש מתעקמות ואם לא נבצע תיקוני פחחות, לא נוכל לפתוח אותן וכתוצאה מכך לא נוכל בכלל להשתמש ברכב. החדשות הטובות הן שהיום יש ידע רב מאוד בתחום הפחחות ולכן אפילו כאשר רכבים נראים במצב רע מאוד, בדרך כלל יהיה מה לעשות בנידון.

למה תיקוני פחחות לפני מכירת רכב כדאיים לכם? 


זה לא משנה איזה סוג של רכב יש לכם או מתי לאחרונה החלפתם בו מצבר וולטה. מה שבטוח זה שאם אתם מנסים למכור אותו, כדאי שתעשו כמה פעולות קטנות שלא דורשות מכם יותר מידי וכן יכולות לשפר את המכירה. לא פעם אנחנו מגלים שעל ידי תיקוני פחחות קטנות אפשר:

למצוא קונים לרכב בזמן הרבה יותר קצר
לדרוש מחיר גבוה יותר עבור הרכב

אז למה לחשוב פעמיים? ממש כפי שלא תמיד מחיר מצבר לרכב יהיה מאוד גבוה, כך גם לא תמיד תשלמו מחירים מופקעים על תיקוני צבע, פחחות וכדומה. לכן כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות הזאת כי יכול להיות שתשקיעו סכום מסוים אך תוכלו בהמשך לגבות פי כמה על מכירת הרכב כתוצאה מההשקעה הזאת.

איפה כדאי לעשות תיקונים מהסוג הזה? 


זה לא משנה מה מוביל אתכם לחשוב על פחחות וצבע לרכב, כי מה שבטוח זה שאצלנו בחברת שגריר תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר ואת הפתרון לעניין. החברה שלנו מנהלת שמונה סניפים שבהם ניתן יהיה לבצע לרכבים שלכם תיקונים מסוגים שונים, והכול תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ונעים. המחירים אצלנו נוחים והיעילות בשיאה, אז למה שלא תתקשרו עוד היום ותיהנו מרכב מעוצב ויפה יותר?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה