יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

צריכים מוסך פחחות ורכב? שגריר כאן בשבילכם!

מה חשוב לדעת על פחחות וצבע רכב


קודם כל חשוב שתדעו שישנו הבדל בין פחחות לרכב וצבע לרכב, לרוב כשאומרים טיפולי פחחות לרוב מתכוונים לתיקונים יחסית קטנים ברכב. מנגד, כשאומרים עבודות צבע לרכב בדרך כלל מתכוונים לעבודה מורכבת ומסובכת יותר, שלרוב תיקח גם יותר זמן עבודה וגם מצריכה שימוש בחומרים שונים ובשלבים שונים. על מנת לצבוע את הרכב יש בדרך כלל צורך בביצוע עבודות פחחות כגון:

- העלמת חורים ע"י מילוי וליטוש
- החלקת באמפים\גבעות
- ניקוי ומניעת חלודה תוך שימוש בצבע ייעודי

במהלך ביצוע עבודות כמו ליטוש מקצועי מורידים את שכבת הצבע הקודמת שהיתה על הרכב ובעצם מכינים את הקרקע לצבע החדש. חשוב לדעת כי עבודות מסוג זה בד"כ מצריכות לא רק את ציוד חדיש ומתקדם אלא גם את הידע, וההבנה להשתמש בהם ולבצע את מה שצריך, לכן אין טעם למהר למוסך הראשון שנותן לכם הצעת מחיר זולה על עבודות פחחות וצבע. אחרי כל עבודות הפחחות וההכנה יש להשתמש בחומר צביעה שיהווה את הבסיס, ורק לאחר מכן ניתן יהיה לעבור לשלב הצביעה. בדרך כלל צביעה מקצועית של רכבים מתבצעת בעזרת תנור ייעודי, מה שאומר שכאשר אתם מנסים לבחור אצל מי להפקיד את המשימה, כדאי יהיה לשים לב גם לשאלת הציוד המקצועי במקום.

צבע לרכב ועבודות פחחות במחיר לכל כיס


אין זה משנה אם מטרת הצביעה היא להעלות את ערך הרכב או סתם כי בא לכם ליהנות מנסיעה ברכב יפה יותר, כך או כך  אין הצדקה לשלם מחיר מופקע. עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לפנות לשגריר, כך תוכלו ליהנות ממחירים ללא תחרות ועבודה לא פשרות. יותר מהכל חשוב לנו שתהיו מרוצים, שתקבלו שירות ושלא תבזבזו יותר ממה שצריך, לכן תמיד נשמח לתת לכם מענה בכל שעה. אנשי המקצוע שלנו יעבדו ביסודיות על הרכב שלכם מה שיביא לכם תוצאה שנראית כמו רכב חדש, לא בא לכם להתחדש? צבע ופחחות תמיד ישפרו את הרכב ואפילו את ההנאה שלכם ממנו כך שכדאי לכם ליצור עימנו קשר עוד היום כדי שנצבע לכם את הרכב בכל מועד שתבחרו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה