יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

מצבר עד אליכם, מכל מקום בכל מצב

מצבר עד אליכם, מכל מקום בכל מצב


לרוב זה קורה בזמן הכי לא מתאים וקרה בערך לכל בעל רכב, פתאום, בזמן שהכי ממהרים לפגישה או לאיזו תור חשוב על תחילת היום, אין הנעה ברכב. לאחר בדיקה זריזה אפשר לדעת שיש בעיה במצבר ובלי החלפת המצבר לא יניע הרכב. מאוד קל לצאת מהסיטואציה הזו, אבל למי שמעדיף להיערך מראש ישנה אופציה להיערך בהתאם. חשוב לדאוג כי המצבר ברכב יהיה תקין ואף יותר חשוב לשים לב שלא נשארו אורות דולקים ברכב בזמן שהוא חונה בזמן הלילה\יום העבודה. ובכל זאת, מה אפשר לעשות בסיטואציה בה נתקלתם בתקלה במצבר? ומה עושים במצב בו גם אם מחברים כבלים להטעין מרכב אחר המצבר לא מניע או מתמלא? בדיוק למטרה זו שגריר יצרה עבורכם שירות במיוחד – מצבר לרכב עד הבית.

במקרה שהרכב נתקע שירות מצבר עד הרכב הינו שירות "חירום" שלא יזיק לכל אחד, רכב בלי מצבר שנתקע באמצע הכביש עלול ליצור פקק כבד ולהאט את כל התנועה. לכן, שירות מצבר עד הרכב של שגריר הוא מעין עזרה ראשונה שתסייע לכם כבר באותו הרגע לפתור את הבעיה במהירות ובקלות.
חשוב לדעת כי שירותים מסוג זה מומלץ לקבל ממקום אמין ומקצועי בעל מכשור ומומחים המובילים בתחום, שגריר מפעילה את מיטב המאמצים לדאוג לכם בכל זמן, בכל מקום.

מצבר מהיר? שגריר בעיר!


הפעולה של החלפת מצבר היא יחסית פעולה פשוטה אשר ניתן לבצע בזמן קצר ובתנאי שטח, להניע את הרכב ולהמשיך לנסוע לדרככם. זה פחות משנה מה סוג הרכב שלכם או איפה אתם תקועים, שירות מצבר עד הבית של שגריר ידאג לכם מכל מקום בכל שעה.
חייגו עכשיו לשגריר 8574* וניידת השירות שלנו תגיע עד אליכם בשעה ובמקום שנוח לכם עם מצבר חדש. השירות כולל איתור של מקור התקלה ובמידת וצריך גם החלפת המצבר. בנוסף, תקבלו תקופת אחריות מורחבת של 24 חודשים (לעומת 20 בכל שאר החברות).
הצטרפו לקהל לקוחותינו המרוצים שבחרו לרכוש מצבר מבית שגריר ותהנו משירות איכותי ומקצועי ללא פשרות.

למאמרים נוספים: https://shagrir.wordpress.com/ , https://shagrirgarage.blogspot.co.il/,http://bit.ly/ShagrirArticles


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה